Tekirdağ

Haziran 26, 2026

TEKİRDAĞ (AA) – Tekirdağ Milli Eğitim Müdürlüğünce "Milli Aile Haftası" kapsamında program düzenlendi.

Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen program, "Ailem ve Ben" resim sergisinin gezilmesinin ardından, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başladı.

Programın açılışında konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Abdülziz Yeniol, ailenin toplumun temel taşı olduğunu belirterek, aile bağlarının güçlendirilmesine yönelik etkinliklerin öenmli olduğunu söyledi.

Eğitimin ailede başladığını dile getiren Yeniyol, peogramın düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.

Etkinlik kapsamında düzenlenen "Ailem ve Ben" resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.

Programda ayrıca öğrenciler müzik dinletisi gerçekleştirildi.

UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi milliyet.com.tr; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez, kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.

Kaynak haberi oku