Bülent Ersoy ve Safiye Soyman yıllar sonra bir araya geldi: ‘Oda number’ göndermesi

Haziran 22, 2026

Magazin dünyasının ayrılmaz ikilisi Bülent Ersoy ve Safiye Soyman, uzun süren hasretin ardından nihayet bir araya geldi.

Birlikte yer aldıkları gezi programlarındaki eğlenceli anlarıyla hafızalara kazınan ünlü ikili, sosyal medyayı adeta sallayan samimi bir video paylaştı.

Görüntülerde Diva Bülent Ersoy'a sarılarak hasret gideren Safiye Soyman, sevgisini ve bağlılığını şu sözlerle dile getirdi:

"Canımın içi benim birtanem dünya güzelim her şeyim. Kavuştuk nihayet. Seni çok seviyorum biz çok bütünleştik."

Safiye Soyman'ın videonun devamında Bülent Ersoy'a dönerek "Oda number" demesi ise takipçilerini yıllar öncesine götürdü.

İkilinin geçmişte birlikte katıldığı gezi yarışmasında yaşanan ve sosyal medyada fenomen haline gelen yarı İngilizce yarı Türkçe efsane otel diyaloglarına gönderme yapan Soyman, izleyenleri hem duygulandırdı hem de gülümsetti.

Kısa sürede binlerce beğeni alan video, "Efsane ikili geri döndü" yorumlarını beraberinde getirdi.

UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi http://milliyet.com.tr ; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.

Kaynak haberi oku