
Kilis
KİLİS (AA) – Kültür ve Turizm Bakanlığı Vakıflar Genel Müdürlüğünce Kilis'te vatandaşlara aşure ikram edildi.
Gaziantep Vakıflar Bölge Müdürlüğü koordinesinde, Karakadı Camisi'nde cuma namazının ardından program düzenlendi.
Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, kent sakinlerine aşure dağıtıldı.
Vatandaşlar, ikramdan dolayı emeği geçenlere teşekkür etti.
UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi milliyet.com.tr; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez, kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.