
Otomobiliyle, park halindeki otomobile ve motosiklete çarptı; kaza anı kamerada
Batuhan KILIÇ/ESKİŞEHİR,(DHA)- ESKİŞEHİR’de sürücüsünün kontrolünü kaybettiği otomobil, park halindeki otomobil ve motosiklete çaptı. Kaza anı, bir apartmanın güvenlik kamerasına yansıdı.
Kaza, akşam saatlerinde Tepebaşı ilçesi Şirintepe Mahallesi’nde meydana geldi. İrem A.'nın sokağa dönüş yaptıktan sonra kontrolünü yitirdiği 26 AJV 947 plakalı otomobil, park halindeki otomobil ve motosiklete çarptı.Kaza anı, bir apartmanın güvenlik kamerasına anbean yansıdı. Çevredilerin ihbarı üzerine kaza yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan İrem A., ambulansla Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi milliyet.com.tr; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez, kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.