
Şarkışla ve Ulaş ilçelerinde karne heyecanı yaşandı
SİVAS (AA) – Sivas'ın Şarkışla ve Ulaş ilçelerinde öğrenciler karnelerini aldı.
Şarkışla Mehmet Emin Tuna Ortaokulu'nda düzenlenen törene, Kaymakam Zekeriya Murat Şahan, Şarkışla Belediye Başkanı Kasım Gültekin, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ekrem Yurt ile ilçe protokolü katıldı.
Sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilerin karne heyecanına ortak olarak karnelerini takdim etti.
Karne dağıtım programı, daha sonra Emlak Karacaören ile Çanakçı köylerindeki okullarda devam etti.
İlçe genelinde öğrenim gören 6 bin 694 öğrenci karne heyecanı yaşadı.
Ulaş İlkokulu'nda düzenlenen törende ise İlçe Mİlli Eğitim Müdürü Bünyamin Karacalar, sınıfları gezerek öğrencilere karnelerini dağıttı.
Öğrencilere tatil döneminde dinlenmelerini, eksik oldukları konuları tekrar edip bol bol kitap okumalarını tavsiye eden Karacalar, tatili verimli ve eğlenceli geçirmelerini istedi.
Her karnenin takdiri hak ettiğini dile getiren Karacalar, "Çünkü her karnede başta öğretmenlerimizin, öğrencilerimizin ve velilerimizin büyük sabrı ve emeği var. Bütün karne alan öğrencilerimizi, karne veren öğretmenlerimizi ve velilerimizi kutluyor, güzel bir yaz tatili geçirmelerini diliyorum." dedi.
UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi milliyet.com.tr; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez, kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.