
Bakan Işıkhan
ANKARA (AA) – Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşımda bulundu.
Işıkhan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda şunları ifade etti:
"Emekle kök salan, milletimizin güveniyle büyüyen çınarımız çeyrek asırdır eser, hizmet ve istikrar siyasetinin simgesi olmaya devam ediyor. Aynı azim, aynı kararlılık ve ortak emekle bu çınarı daha da büyütecek, AK Parti olarak büyük ve güçlü Türkiye hedeflerimize emin adımlarla yürümeyi sürdüreceğiz."
UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi milliyet.com.tr; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez, kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.