Tekirdağ

Haziran 27, 2026

TEKİRDAĞ (AA) – Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde buğday tarlasında çıkan yangına müdahale eden polis memuru, alevlerin arasından kurtardığı kirpiye su verdi.

Yenice Mahallesi'nde buğday ekili alanda çıkan yangına müdahale için sevk edilen Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü ekipleri, söndürme çalışmalarına destek verdi.

Müdahale sırasında yangından etkilenen kirpiyi fark eden polis memuru, hayvanı alevlerin arasından kurtararak güvenli bölgeye çıkardı.

Kirpiye su veren polis memuru, bir süre hayvanın kendine gelmesini bekledi.

Kendine gelen kirpi daha sonra doğal yaşam alanına doğru uzaklaştı.

Polis memurunun kirpiye su verdiği anlar, çevredekiler tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

UYGULAMALARI İNDİREBİLİRSİNİZTürkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberler, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi milliyet.com.tr; Milliyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez, kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.

Kaynak haberi oku